
Unes 200 persones -cap a 150, segons la Policia Municipal- s'han manifestat sota la crida de la plataforma Recuperem Girona per reclamar una ciutat "neta, verda i digna".

La Font Màgica de Montjuïc ja torna a estar en marxa després de tres anys sense activitat. A les 11 del matí d'aquesta Festa de la Mercè l'aigua ha tornat a brollar de totes les fonts de l'avinguda Maria Cristina de Barcelona.











