
La Policia Municipal de Terrassa, amb l’ajuda dels Bombers, va rescatar ahir dimarts un gos tancat durant tres dies al balcó d’un tercer pis d’un edifici del carrer de l’Autonomia. Diversos veïns van alertar que l’animal estava molt nerviós i que tenia intenció de precipitar-se al carrer.

El Servei Marítim de la Guàrdia Civil ha hagut de socórrer aquest dilluns una parella i el fill menor d'edat després de bolcar en moto aquàtica a la zona marítima propera a Empuriabrava (Alt Empordà).











