
L'alcaldessa de Sitges, Aurora Carbonell (ERC), ha quedat en llibertat aquest dimecres al vespre després d'haver estat detinguda al matí junt amb deu persones més en el marc d'una investigació policial per presumpta prevaricació i malversació en la concessió de subvencions i contractes menors al consistori.

El restaurant barceloní Disfrutar ha obert les seves portes aquest migdia com a segon millor restaurant del món i primer d’Europa. “El premi té gust de sorpresa i felicitat”, ha assegurat Oriol Castro, un dels xefs de l’establiment. El local, també dirigit per Mateu Castañas i Eduard Xatruch, va rebre aquest dimarts la distinció de la prestigiosa llista ‘The World’s 50 Best Restaurants’, en una gala a València.










