
El conseller d'Interior, Joan Ignasi Elena, ha anunciat que la comissaria compartida de Banyoles s'ampliarà amb mòduls durant l'any que ve. "La voluntat és fer més i millor feina", ha subratllat. La Generalitat preveu licitar l'obra entre gener i febrer, amb la voluntat d'executar-la a càrrec del pressupost del 2023.

L’Ajuntament de Mataró vol ‘netejar’ la ciutat de vehicles abandonats. Cada any se’n detecten més de 500 i la tramitació que ha de fer el consistori és “ferregosa i molt costosa”, quan per als propietaris seria gratuït desballestar-los. Tot i això, encara són molts els que per desfer-se d’un cotxe vell l’acaba abandonant al carrer.











