
La policia ha confiscat des del gener 1.720 objectes contundents o armes blanques a Barcelona, un 70% més que el 2019. Així ho ha afirmat el cap de la Guàrdia Urbana, Pedro Velázquez, en una entrevista al programa 'Cafè d'Idees', de RTVE. L'Intendent Major ha admès que si bé hi ha una disminució global dels fets delictius entre 2019 i 2022, les lesions a persones és un fet delictiu que s'ha mantingut "molt estable".

Agents dels Mossos d’Esquadra i de la Policia Nacional han detingut dues persones acusades d’un delicte contra els drets dels treballadors i un tercer per un presumpte delicte d’usurpació d’identitat. Segons els cossos policials, el passat 19 d’abril, una dona va adreçar-se a una comissaria dels Mossos d’Esquadra per denunciar que estava sent víctima d’explotació laboral en un restaurant de la Sénia.











