
La Policia Municipal de Girona ha dut l'Ajuntament al jutjat per obligar-los a fer hores extres durant les fires de Sant Narcís. El sindicat SIP-Fepol ha presentat un recurs contenciós per reclamar la nul·litat del decret d'alcaldia que ordena mobilitzar els agents que calgui durant la festa a l'empara de la Llei de Policies Locals, que recull que davant situacions "d'excepcionalitat" es pugui mobilitzar la plantilla que sigui necessària per garantir la seguretat.












