
L'Agència de Salut Pública de Barcelona (ASPB) ha declarat un brot de verola del mico a la ciutat, amb sis casos detectats entre juliol i agost. Des de l'ASPB recorden que en detectar un nombre de casos concret per a determinades malalties transmissibles ja es considera un brot.












