
Begur ha tirat endavant les primeres 40 multes contra aquells que consumeixen massa aigua de manera reiterada. Fa unes setmanes, després de monitoritzar els comptadors, el consistori ja va fer un llistat d'un centenar d'usuaris que incomplien el decret de sequera i ara ja ha començat a convertir-lo en sancions.

SOS Costa Brava denuncia que el fondeig salvatge al litoral de l'Empordà queda "impune" malgrat repetir-se "any rere any". L'entitat critica que cada estiu la nàutica esportiva i les embarcacions d'esbarjo envaeixen la zona reservada als banyistes i sobrepassen la franja que marca la Llei de Costes.











