
La situació de saturació de les instal·lacions del Centre d'Acollida d'Animals de Companyia de Lleida, el Refugi dels Peluts, s'ha vist agreujada aquest estiu, amb un increment important de l'entrada d'animals, molts d'ells gossos procedents d'altres municipis que són abandonats a Lleida, segons expliquen des d'aquest servei municipal de la Paeria.

Els Mossos d'Esquadra han detingut dues persones per robar la càrrega del remolc d'un camió a l'àrea de servei de Rodonyà. Els fets han passat pels volts de les 04.15 hores de la matinada d'aquest dimarts quan una patrulla ha observat com carregaven productes. En detectar la presència policial, els detinguts han fugit a "gran velocitat" per l'autopista, direcció Barcelona. Finalment, els agents els han detingut a Castellet i la Gornal.











