
Un home de Prats de Lluçanès de 74 anys va morir a l'Hospital Universitari de Vic després d'haver contret malària. Segons ha avançat El País, l'home hi va entrar per operar-se de l'esquena a finals de juliol, i un parell de setmanes després, quan ja s'estava recuperant a casa de l'operació, va tornar a l'hospital perquè es trobava malament.

L'Ajuntament de Lloret de Mar ha decretat tres dies de dol oficial per la mort de dues veïnes del municipi a l'accident de globus a la Capadòcia. Les banderes del consistori onejaran a mig pal i aquest vespre, a les vuit, es farà un minut de silenci en record a les víctimes. L'accident ha tingut lloc poc abans de les nou del matí. Les dues dones, de 62 i 64 anys, formaven part d'un grup de turistes de Lloret de Mar.











