
Una cinquantena de treballadors de la fàbrica de Nestlé a Girona s'han concentrat a les portes de la planta coincidint amb l'últim dia de negociacions per la deslocalització de la línia de descafeïnat. El sindicat UGT, majoritari al comitè, admet que es negocia "amb una espasa de Dàmocles" al damunt, i que no els queda "més remei" que intentar que la mesura sigui el menys traumàtica possible.












