
El grup farmacèutic Novartis ha posat a la venda la seva seu corporativa ubicada a la Gran Via de les Corts Catalanes de Barcelona. Segons ha avançat 'Cinco Días' i ha pogut confirmar l'Agència Catalana de Notícies, l'objectiu de l'empresa és posteriorment quedar-se com a inquilina en tan sols una part de l'edifici de nou plantes, on actualment treballen 700 persones.

L'Ajuntament de Manresa ha iniciat el tràmits per modificar l'Ordenança de Civisme i Convivència Ciutadana per limitar la venda de begudes alcohòliques a les botigues entre les 11 de la nit i les 8 del matí. El consistori vol regular-ho amb l'objectiu de millorar la convivència veïnal i evitar actituds incíviques que tenen lloc de nit a l'exterior d'alguns establiments que obren fins la matinada.











